Cum a câștigat One Properties dizolvarea asociațiilor civice care i-au contestat proiectele imobiliare. Judecătorii recunosc importanța ONG-urilor, dar să plătească când pierd
Au zapacit tot cartierul Dorobanti sa isi faca traseu liber pe bulevarde. Au reorganizat toata circulatia din zona si rezultatul este ca pe strazile cu nume de Capitale e plin de masini. Vine politia la o reclamatie cand apuca si daca are loc, salvarea sau pompierii ar veni probabil doar seara cand e mai liber. Stelian Bujduveanu a gandit "trasee rapide" prin mijlocul orasului.
De ce bulevardele sunt goale si strazile din cartierul Aviatorilor pline de masini? De ce peisajul de pe bvd Aviatorilor arata ca parcarea unui Mall cu stalpi galbeni de-un prost gust iesit din comun? De ce viceprimarul Stelian Bujduveanu declara ca face "trasee rapide" prin Dorobanti? In interesul cui? A One Properties? Nu mai pot iesi cu masina din curte ca strada mea e blocata aproape nonstop si bulevardele sunt libere? Cine sunt astia sa isi permita sa zapaceasca tot cartierul Aviatorilor?
Foarte bine ca au reusit dizolvarea , Bucurestiului ii trebuie cat mai multe betoane si sarcofage de betoane , ciment si azbest totul , ingropat in betoane si bitum , ce e urat si nesanatos , e pentru plebe . ce ? functionarii publici nu trebuie sa traiasca si ei ? lor nu le trebuie case de vacanta ? blanuri, Dubai si aur ? ce i intereseaza pe ei ca 1,5 milioane de de saraci bucuresti traiesc in betoane ?
Realitatea simpla e ca dezvoltatorii ar fi in stare sa ridice blocuri in orice parc daca li s-ar da voie iar la polul opus ONG-urile de tip USB ar fi in stare sa opreasca absolut orice constructie relevanta agatandu-se de tot felul de pretexte, unele pur si simplu ridicole.
Un exemplu fabulos este asa numita "delta Vacaresti", de fapt o mlastina dubioasa si plina de *** care ocupa o halca imensa de Bucuresti. Pai ori o faci un spatiu verde vizitabil in siguranta ori faci un cartier...
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
inteleg ca avea datorii, altii au datorii de miliuane ( ex. cluburije de fotbal ) si nu xunt dizolvate sunt bagati in reorganixare judiciara, dar aici direct dizolvare, iar sa gripat motoarele justitiei
Marii dezvoltatori au sprijin politic în marile orașe din România, unde primarii sunt dispuși la compromis, pe principiul că e dezvoltare , iar în justiție, având resursa financiară, reușesc sa înăbușe vocea societății civile. Pe de altă parte, e vina noastră că nu suntem implicați mai mult în sprijinul ONG care încearcă să facă ceva.
70k lei. sunt 70 000 de bucuresteni nemultumiti. ar fi fost greu ca fiecare sa doneze un leu? sau sa faca cei de la asociatie o campanie pentru a strange banii? se gaseasu 70k de romani in toata romania
ONE construiește cum vrea, unde vrea. Ridica aproape peste noapte blocuri de 15-20 de etaje în zone cu case sau blocuri de 4-8 etaje. Niște monștri de beton fără spațiu verde corespunzător în jur. Și când îți ceri drepturile ești luat la falus de justiția cu picioare de lut. Să tot trăiești într-o astfel de țară, unde în periferie, în câmp practic, se construiesc blocuri de 20 de etaje.
ONE construiește cum vrea, unde vrea. Ridica aproape peste noapte blocuri de 15-20 de etaje în zone cu case sau blocuri de 4-8 etaje. Niște monștri de beton fără spațiu verde corespunzător în jur. Și când îți ceri drepturile ești luat la falus de justiția cu picioare de lut. Să tot trăiești într-o astfel de țară, unde în periferie, în câmp practic, se construiesc blocuri de 20 de etaje.
Acelaşi ONE a trântit nişte clădiri pe Trafic Greu, aproape de Răzoare... şi şi-a făcut rampa de acces peste o cale ferată. CFR a făcut plângere.... aşteptăm ca ONE să ceară în instanţă dizolvarea CFR SA.
victor8773 • 22.12.2023, 01:57
Au zapacit tot cartierul Dorobanti sa isi faca traseu liber pe bulevarde. Au reorganizat toata circulatia din zona si rezultatul este ca pe strazile cu nume de Capitale e plin de masini. Vine politia la o reclamatie cand apuca si daca are loc, salvarea sau pompierii ar veni probabil doar seara cand e mai liber. Stelian Bujduveanu a gandit "trasee rapide" prin mijlocul orasului.
victor8773 • 22.12.2023, 01:43
De ce bulevardele sunt goale si strazile din cartierul Aviatorilor pline de masini? De ce peisajul de pe bvd Aviatorilor arata ca parcarea unui Mall cu stalpi galbeni de-un prost gust iesit din comun? De ce viceprimarul Stelian Bujduveanu declara ca face "trasee rapide" prin Dorobanti? In interesul cui? A One Properties? Nu mai pot iesi cu masina din curte ca strada mea e blocata aproape nonstop si bulevardele sunt libere? Cine sunt astia sa isi permita sa zapaceasca tot cartierul Aviatorilor?
PS92234 • 21.12.2023, 22:59
Foarte bine ca au reusit dizolvarea , Bucurestiului ii trebuie cat mai multe betoane si sarcofage de betoane , ciment si azbest totul , ingropat in betoane si bitum , ce e urat si nesanatos , e pentru plebe . ce ? functionarii publici nu trebuie sa traiasca si ei ? lor nu le trebuie case de vacanta ? blanuri, Dubai si aur ? ce i intereseaza pe ei ca 1,5 milioane de de saraci bucuresti traiesc in betoane ?
asdqaz • 21.12.2023, 22:52
au gasit o hiba si acum profita
Narcisu • 21.12.2023, 21:48
Încă odată mafia imobiliară are pirghii de manipulare a justiției ,și nimeni nu face practic nimic ..
adriann_ • 21.12.2023, 19:44
Realitatea simpla e ca dezvoltatorii ar fi in stare sa ridice blocuri in orice parc daca li s-ar da voie iar la polul opus ONG-urile de tip USB ar fi in stare sa opreasca absolut orice constructie relevanta agatandu-se de tot felul de pretexte, unele pur si simplu ridicole. Un exemplu fabulos este asa numita "delta Vacaresti", de fapt o mlastina dubioasa si plina de *** care ocupa o halca imensa de Bucuresti. Pai ori o faci un spatiu verde vizitabil in siguranta ori faci un cartier...
Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.
hurricane • 21.12.2023, 19:37
inteleg ca avea datorii, altii au datorii de miliuane ( ex. cluburije de fotbal ) si nu xunt dizolvate sunt bagati in reorganixare judiciara, dar aici direct dizolvare, iar sa gripat motoarele justitiei
ginx • 21.12.2023, 19:35
Marii dezvoltatori au sprijin politic în marile orașe din România, unde primarii sunt dispuși la compromis, pe principiul că e dezvoltare , iar în justiție, având resursa financiară, reușesc sa înăbușe vocea societății civile. Pe de altă parte, e vina noastră că nu suntem implicați mai mult în sprijinul ONG care încearcă să facă ceva.
demostene1 • 21.12.2023, 18:43
70k lei. sunt 70 000 de bucuresteni nemultumiti. ar fi fost greu ca fiecare sa doneze un leu? sau sa faca cei de la asociatie o campanie pentru a strange banii? se gaseasu 70k de romani in toata romania
VictorN • 21.12.2023, 18:22
ONE construiește cum vrea, unde vrea. Ridica aproape peste noapte blocuri de 15-20 de etaje în zone cu case sau blocuri de 4-8 etaje. Niște monștri de beton fără spațiu verde corespunzător în jur. Și când îți ceri drepturile ești luat la falus de justiția cu picioare de lut. Să tot trăiești într-o astfel de țară, unde în periferie, în câmp practic, se construiesc blocuri de 20 de etaje.
Inginer • 22.12.2023, 10:38
VictorN • 21.12.2023, 18:22
ONE construiește cum vrea, unde vrea. Ridica aproape peste noapte blocuri de 15-20 de etaje în zone cu case sau blocuri de 4-8 etaje. Niște monștri de beton fără spațiu verde corespunzător în jur. Și când îți ceri drepturile ești luat la falus de justiția cu picioare de lut. Să tot trăiești într-o astfel de țară, unde în periferie, în câmp practic, se construiesc blocuri de 20 de etaje.
Acelaşi ONE a trântit nişte clădiri pe Trafic Greu, aproape de Răzoare... şi şi-a făcut rampa de acces peste o cale ferată. CFR a făcut plângere.... aşteptăm ca ONE să ceară în instanţă dizolvarea CFR SA.
‹ 1 2 3 4 ›
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.