Mai bine de 700.000 de euro au fost strânși la Festivalul Brazilor de Crăciun iar pentru cel mai licitat obiect s-a plătit suma de 180.000 de euro, se arată într-un comunicat al organizației „Salvați Copiii”.
„Designeri generoși au creat pro-bono 30 de brazi și s-au colectat fonduri în valoare totală de 700.400 euro, dintre care 180.000 de euro obținuți de bradul-poveste al lui Omid Ghannadi” au transmis organizatorii.
Arhitectul Omid Ghannadi este cel care realizează proiectele pentru casele reconstruite în emisiunea „Visuri la cheie” de la ProTV.
Cea de-a 19-a ediție a galei a avut loc joi seară, la Stejarii Country Club.
Peste 250 de personalități din mediul de afaceri, media, artă și cultură au fost alături de cauza copiilor vulnerabili, licitând brazii special creați pentru ca toți copiii să poată rămâne în școală. Momentele artistice de excepție au fost susținute pro-bono de Light Quartet și The Mono Jacks.
Alți 11 brazi unicat, special puși în slujba binelui, mai pot fi licitați pe pe www.lavacow.com până marți, 17 decembrie 2019.
”Festivalul Brazilor de Crăciun este mult mai mult decât un eveniment de strângere de fonduri, iar ceea ce am reușit să construim împreună – voluntari, designeri, susținători – e un micro-sistem în care niciun copil să nu fie lăsat în afara școlii pentru că e prea sărac sau pentru că autoritățile uită de el” au mai spus organizatorii.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro