Modelul cu o capacitate de 350 – 425 de locuri nu va ajunge prea curând în aer, el fiind supus unor teste la sol care vor dura timp de un an. Deși 777X-9 este aproape complet, îi lipsesc câteva componente, precum motoare sau sisteme electronice de bord, potrivit edition.cnn.com.
Pentru ca avionul să economisească combustibil, 777X-9 va avea aproape 72 de metri de la o aripă la alta, cea mai mare lungime de până acum din istoria Boeing. Aeronava al cărui fuzelaj este din aluminiu va avea și cele mai mici costuri de întreținere.

Noul avion de linie Boeing, 777X-9 (sursă foto CNN)

 „Testul static reprezintă ocazia noastră de a verifica proiectarea structurii și a componentelor portante ale avionului, asigurându-ne că produsul finit este sigur pentru clienții noștri”, spune Doreen Bingo, managerul de program al Boeing.

Este de așteptat ca 777X-9 să ajungă la peste 14.000 de kilometri (8,699 mile) – cu aproximație la distanța dintre Dubai și Panama City.

Emirates, All Nippon Airways și Lufthansa sunt câteva dintre companiile care au plasat deja comenzi pentru noul model Boeing.

 

Urmărește-ne pe Google News