Partida a fost sold-out și a adus în centrul atenției și mulți sponsori pe care patronul de la Farul Constanța și cumnatul său au reușit să-i aducă alături de cea mai importantă generație din istoria naționalei.
Clipe speciale pentru Generația de Aur
Lunile au trecut, însă sponsorii continuă să se asocieze cu Generația de Aur, astfel că zilele trecute a fost lansat un ceas special pentru Hagi, Popescu și colegii lor din anul 1994.
Lansat în ediție limitată, accesoriul costă 11.950 de lei și poate avea atât curea de cauciuc, cât și brățară metalică.
„Clipe speciale pentru Generația de Aur. După 1994, anul 2024 a avut cel mai mai mare impact pentru noi și ne-a arătat că, deși au trecut 30 de ani, Generația de Aur încă este iubită și stârnește emoții uriașe.
A fost anul în care ni s-a făcut un film, ni s-a ridicat un monument și, evident, anul în care ne-am luat adio de pe teren, iar acum anul se încheie cu o piesă de colecție lansată în cinstea performanțelor noastre care rezistă în timp. Ediția limitată Frederique Constant creată special pentru Generația de Aur marchează un moment care consolidează moștenirea echipei noastre și le mulțumim partenerilor de la Kultho că, începând de acum, vom adăuga un nou moment în acest serial fără sfârșit al amintirilor – o amintire pe care o vom purta cu noi și fizic, nu doar în suflet”, au scris cei din Generația de Aur pe Instagram, acolo unde au și prezentat ceasul de colecție.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro