Creșterea prețurilor este efectul direct al evoluției de pe piețele internaționale, spun reprezentanții Restart Energy.
„Creșterea prețului este o măsură dificilă pe care am fost nevoiți să o luăm în urma unei analize atente a contextului și a implicațiilor, în deplină legalitate, ca o consecință a faptului că, la nivel internațional prețurile au crescut într-o evoluție neașteptată, care din nefericire nu poate fi anticipată cu niciun calcul de natură economică”, se arată într-un răspuns transmis Libertatea.
Suntem impactați semnificativ la rândul nostru, ca furnizori, de explozia prețurilor de pe piețele en-gros, tendință care din nefericire este prezentă deja la nivel global și se va menține și în trimestrul 1 al anului 2022.
Restart Energy:
Restart Energy „a suportat și încă suportă integral pierderi financiare”
Compania arată că, pentru a-și proteja clienții, „a suportat integral și va suporta în continuare o parte din riscul modificării condițiilor pieței de energie”.
„O dovadă de bună credință în acest sens este faptul că, de la data apariției circumstanțelor de piață care au condus la situația actuală și până la data de 1 octombrie 2021 (când va opera actualizarea efectivă de preț), compania a suportat și încă suportă integral pierderi financiare cauzate de condițiile de piață descrise. Așadar, efectul modificării circumstanțelor nu cade exclusiv în sarcina consumatorilor noștri, o parte fiind în continuare asimilat de către Restart Energy”, precizează reprezentanții furnizorului de energie.
Totodată dorim să reamintim că în circumstanțe favorabile de piață, Restart Energy a redus prețul de furnizare către consumatorii săi.
Restart Energy:
Abandonată de unii furnizori
Compania susține că problema a fost amplificată de faptul că o parte dintre furnizorii săi au ieșit din contracte, ceea ce îi forțează să achiziționeze „cantitățile necesare de pe piețele spot, la prețuri semnificativ mai mari”.
„Putem să confirmam și pe aceasta cale că, înainte de a fi oprite livrările de către unul dintre furnizorii noștri importanți, aveam asigurat întreg volumul de energie electrică pentru consumatorii casnici din portofoliu, tot din dorința de a ne proteja clienții aflați sub contract și a ne onora astfel promisiunile., se mai arată în răspunsul transmis Libertatea.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro