Sistemul alertează echipele și, în prima etapă, mașina de intevenție rapidă, “taxi”,  se deplasează în zona sesizată de aplicație TaKadu și, cu sisteme moderne de depistare a pierderilor ascunse, corelatoare cu sunet, sisteme de georadar, se identifica poziția pierderii de apă, iar echipele știu unde să vină și să repare. Acest software ne ajută foarte mult la cresterea eficienței, să nu mai avem pierderi în sistemul de alimentare cu apă”, ne-a spus Mihai Savin (foto), director general adjunct al Apa Nova București.

Software-ul funcționează pe sistemul de automodelare, adică în funcție de parametrii de funcționare a rețelei din teren, el se automodelează. În funcție de acest reglaj, sistemul depistează unde apare o avarie și trimite alerte către echipele de intervenție. Datorită acestui sistem o avarie se poate rezolva și într-o oră.

La Centru de Relații Clienți , timpul de așteptare este de un minut, iar clientul este preluat de un consultant

VEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 3

La începutul acesteia săptămâni a fost deschis noul Centru de Relatii Clienții Apa Nova, situat pe strada Dinu Vintilă nr. 11 (clădirea Euro Tower, parter). Aici, timpul de așteptare este unul mult mai scurt, iar clienții nu vor fi nevoiți sa revină cu acte (în cazul în care dosarul lor este incomplet- n.r.), pentru că se aplică principiul “one stop shop”. “Chiar dacă clientului îi lipsește un document, un consultant de-al nostru preia problema și se deplasează la domiciliul clientului sau acolo unde îl poate găsi, astfel încât să preia documentul și să rezole problema fără alte deplasări ale clientului”, ne-a explicat Mihai Savin.

Noul centru este dotat cu un sistem de bon de ordine electronic, care are adăugat o funcție de preidentificare a clienților. Mai exact, clienții își pot scana un act de identitate, iar în momentul în care bonul de ordine este preluat de un consultant, el are deja datele clientului pe ecran. Astfel, se elimină eventualele erori de tipărire și se poate face autonat actualizarea datelior, totul ca timpul de servire a clientului să fie cât mai scurt

Sediul din strada Dinu Vintilă nr. 11 este structurat pe cinci zone distinct: Recepție, Casierie, Consultanță, Contractare și Zona de întâlnire.  Programul de lucru este de luni până vineri, între orele 07:30 – 19:30.

Odată cu lansarea noului Centru Relații Clienți, vechea locație a casieriei din strada Aristide Demetriade nr. 2 va fi închisă, toți clienții și potențialii clienți ai Apa Nova București fiind așteptați și invitați la noul sediu.

CITEȘTE ȘI:


EXCLUSIV/ Omerta în turism legată de țeapa Omnia Turism: „Se știa de problemele firmei încă de acum un an”

VIDEO EXCLUSIV/ Marina Almășan a spus totul despre divorțul de Victor Socaciu! ”Am plâns, l-am iubit mult. Amanta lui mi-a râs în nas!”


 

 
 

Urmărește-ne pe Google News