comisiei de specialitate organizata la nivelul primariei, insotita de o recomandare din partea presedintelui asociatiei de proprietari.
Conform HGR 400/
2003, ei au nevoie si de un curriculum vitae, copii legalizate ale actelor de stare civila, copii legalizate ale actelor de studii, inclusiv certificatul de pregatire profesionala emis in conditiile legii si certificat de cazier judiciar.
Administratorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
* sa aiba capacitate deplina de exercitare a acestei functii;
* sa prezinte garantii morale pentru indeplinirea corecta a obligatiilor ce revin unui administrator; sa nu fi suferit o condamnare;
* persoanele fizice care au desfasurat o activitate in cadrul unei asociatii de proprietari sau locatari trebuie sa fi urmat un curs de pregatire profesionala organizat de catre Consiliul Local in colaborare cu asociatiile neguvernamentale.
Conform legii, mentinerea si/sau angajarea dupa data de 31 martie 2004 de catre asociatia de proprietari a unui administrator care nu detine atestat obtinut in conditiile legii se sanctioneaza cu amenda de la 15 milioane lei la 25 de mi-lioane de lei.

 
 

Urmărește-ne pe Google News