“Este important ca ei să înțeleagă cum să își mențină o reputație pozitivă online, să își protejeze informațiile personale, să știe ce să facă atunci când sunt hărțuiți cibernetic sau să vadă hărțuirea cibernetică, să știe ce să facă dacă cineva le cere să se angajeze în sexting sau dacă sunt abordați de un străin, pentru a înțelege cum să-și echilibreze viața online cu viața offline și multe altele”, afirmă profesoara și scriitoarea Diana Graber, în interviul acordat Școala 9 BRD, o platformă publicistică având ca temă educația, fondată și finanțată de BRD, dar scrisă de jurnaliști independenți.
Graber a vorbit și despre riscul ca elevii să dezvolte dependențe față de telefoane.
“Depinde cu adevărat de ceea ce fac pe telefoanele lor. Amintiți-vă, în acest moment dificil, mulți copii trebuie să fie pe dispozitive pentru școală sau pentru a menține conexiuni sociale cu familia și prietenii. Unde devine o problemă, sau ceea ce unii ar putea numi «dependență», este atunci când interferează cu somnul, obiceiurile sănătoase sau cu participarea la școală sau la muncă. Antidotul este să-i ajutăm pe copii să mențină limitele, având un «acord tehnic» cu fiecare copil”.
Citește întregul interviu pe Școala 9 BRD.
foto: 123rf.com