Vânzarea, etichetarea, testarea şi promovarea produselor cosmetice nu sunt la fel de strict reglementate ca în cazul medicamentelor. Aşa se face că producătorii pot folosi termeni pompoşi, trecuţi cu scris mare pe ambalaj, astfel încât fiecare produs cosmetic să pară perfect.
De fapt, aceşti termeni sunt doar instrumente de marketing în capcana cărora cad multe din noi. Dermatologul Donald Belsito, citat de Healthline, ne învaţă să ne ferim de aceste capcane. Iată care sunt termenii-capcană şi ce înseamnă ei de fapt.
Natural, 100% natural
Teoretic, înseamnă că produsul conţine numai substanţe extrase din plante. Însă folosirea termenului de “natural” nu este reglementată de nicio lege, nici în SUA, nici în UE. Orice producător poate trece acest termen pe un ambalaj cosmetic fără a fi nevoit să dovedească dacă este adevărat sau nu. În plus, chiar presupunând că afirmaţia este adevărată, substanţele benefice se extrag din plante printr-o procesare chimică.
Citește mai departe pe UNICA.RO