Cuprins:
Cumpărăturile online de Black Friday cresc în fiecare an
Dacă în 2023 cheltuielile online de Black Friday în SUA au fost de 9,8 milioane de dolari, iar în 2022 de 9,1 miliarde de dolari, în 2024 acestea au înregistrat o creștere de peste zece procente față de anul precedent.
Creşterea a venit pe fondul intensificării competiţiei dintre retaileri, care încearcă să atragă consumatorii sensibili la preţuri prin oferte şi reduceri.
Produsele cel mai bine vândute online au inclus articole de înfrumuseţare, boxe bluetooth şi maşini de espresso, în timp ce vânzările de jucării au crescut cu 622% faţă de media zilnică din octombrie.
Creșteri semnificative la vânzările de electrocasnice și bijuterii
Electrocasnicele şi bijuteriile au înregistrat şi ele creşteri semnificative, de 476%, respectiv 561%, potrivit Adobe.
Pe de altă parte, Salesforce a raportat vânzări online de 17,5 miliarde de dolari în SUA pentru Black Friday, în creştere cu 7% faţă de anul anterior. Aceştia au observat o cerere sporită pentru electrocasnice şi mobilier.
Creșterea cumpărăturilor online favorizează potențial giganți ai comerțului electronic precum Amazon.com și Walmart. Walmart, care operează 4.700 de magazine în SUA, a investit considerabil în livrări pentru sezonul sărbătorilor, cu scopul de a-și crește vânzările online.
În schimb, lanţurile de magazine fizice, precum Macy’s şi Kohl’s, ar putea înregistra vânzări mai slabe în acest sezon, având în vedere perioada mai scurtă dintre Ziua Recunoștinței şi Crăciun.
Vezi care e prezența la vot la alegerile parlamentare 2024 și ce candidați sunt pe listele partidelor!