Avionul Boeing 787 Dreamliner al companiei KLM, care transporta peste 200 de pasageri, a decolat luni, 12 februarie, din Amsterdam cu destinația Los Angeles, arată datele site-ului de specialitate airlive.net.
La scurt timp după decolare, însoțitorii de bord și-au dat seama că doar o singură toaletă din avion funcționa.
Datele de pe Flightradar24 sugerează că piloții s-au gândit prima dată să se întoarcă la Amsterdam după aproximativ o oră de zbor. Avionul a făcut un cerc, la nord de Marea Britanie, înainte ca piloții să decidă să continue zborul.
Dar două ore mai târziu, aeronava a efectuat o întoarcere deasupra Groenlandei și s-a întors la Amsterdam – ceea ce înseamnă că pasagerii au avut un zbor de 6 ore și jumătate spre nicăieri.
Operatorul aerian KLM a înlocuit apoi avionul 787 cu un altul, care a decolat din Amsterdam cu nouă ore mai târziu decât era programat inițial.
Avionul cu toaletele defecte pare să fi fost reparat peste noapte, deoarece a decolat spre Houston și s-a întors marți, conform datelor Flightradar24.
KLM nu a răspuns unei solicitări din partea Business Insider de a comenta incidentul.
În aprilie anul trecut, 300 de pasageri ai companiei Austrian Airlines au fost nevoiți să își reprogrameze zborul după ce cinci dintre cele opt toalete ale unei aeronave nu trăgeau apa cum trebuie.
Iar în 2018, un avion al operatorului Norwegian, care, în mod ironic, avea la bord 85 de instalatori, a trebuit să se întoarcă pe aeroport, tot din cauza toaletelor defecte.
Foto: Profimedia Images
Realist2023 • 15.02.2024, 11:30
Eh, erau si alte solutii - sa nu le mai dea mancare in avion, sa ridici la 100 de dolari taxa de veceu, samd.