Vehiculul electric a fost parcat în centrul orașului Cluj-Napoca, pe Bulevardul Eroilor, conform sursei citate.

Potrivit unei postări publicate pe grupul de Facebook „Car Spotting”, mașina are un motor de 40 KW și o baterie de 20 KWh.

„A rezultat o putere de 41 CP. Mașina atinge o viteză maximă de 110 km/h într-o singură treaptă. Are o cutie de viteze mecanică, ce provine de la o Dacia Papuc diesel. Mașina a fost omologată la RAR (totul a fost în regulă), ieșind cu o autonomie de 155 km. Conversia a costat €26.000 + TVA”, se arată în postarea cu pricina.

Dacia 1300 transformată în mașină electrică.
Dacia 1300 transformată în mașină electrică. Foto Facebook/ Car Spotting

Vehiculul este înmatriculat în București, având și numere verzi.

Amintim că Dacia 1300, mașină emblematică pentru România în perioada comunistă, a fost fabricată între anii 1969 și 1984.


Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.