Performanța Dacia în Belgia

În primele trei luni ale anului, Dacia a înmatriculat 7.228 de autoturisme, cu o scădere ușoară de 1,6%. Acest rezultat este impresionant, având în vedere că piața generală a înregistrat un declin de 10,5%. Dacia a devenit lider pe segmentul cumpărătorilor privați și a ocupat locul șase pe piața generală. Sandero a fost cel mai vândut model la clienții privați, cu 3.269 de unități înmatriculate.

Modelele de succes

Duster s-a remarcat ca cel mai popular SUV în rândul clienților privați, intrând în top 10 al celor mai vândute automobile pe toate segmentele. Spring a dominat piața mașinilor electrice pentru cumpărătorii privați, beneficiind de subvenții de stat și un preț competitiv.

În Valonia, Sandero a fost lider de piață, depășind Renault Clio și Toyota Yaris. În Flandra, regiunea mai prosperă, BMW X1 a ocupat primul loc. S-au observat diferențe semnificative între preferințele companiilor și ale persoanelor private. În timp ce companiile au optat în proporție de 54,2% pentru mașini complet electrice, clienții privați au preferat în continuare motoarele pe benzină, cu o creștere a interesului pentru hibride (19,8%).

Potrivit sursei citate, succesul Dacia în Belgia reflectă adaptarea mărcii la cererea crescută pentru vehicule accesibile, într-o perioadă în care prețurile automobilelor au crescut constant în ultimii 5-6 ani.

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.