Jurnaliștii au inclus Duster în lista mașinilor off-road împreună cu nume grele din industria auto precum Land Rover Defender, Jeep Wrangler, Toyota Land Cruiser, Mercedes-Benz G Class și noul model Ineos Grenadier.
Deși aceste mașini sunt recunoscute ca fiind cel mai bine echipate pentru a conduce pe teren accidentat, ele au prețuri ridicate din cauza tehnologiilor avansate pe care le oferă. În schimb, Duster este considerat mai mult un SUV de șosea și este adesea subestimat în ceea ce privește capacitățile sale off-road.
„Nu este la fel de ieftin pe cât a fost (acum nu există o versiune Access entry-level cu tracțiune integrală), dar cu puțin sub 21.000 de lire sterline pentru Expression dCi 115 4×4 este încă accesibil, indiferent de tipul de vehicul căutat (vă veți chinui să obțineți un supermini specificat în mod similar pentru acea sumă în zilele noastre)”, au scris britanicii, care au poziționat Duster pe locul 10 între cele mai bune mașini 4×4 și off-road.
Britanicii mai spun că Duster 2 se simte „mai modernă şi mai compactă decât predecesorul”, că „direcţia este precisă, controlul caroseriei bun şi are aderenţă mai mult decât suficientă”, dar şi că „suspensia uşoară şi lungă combinată cu anvelope de profil înalt, vă permit să abordaţi denivelările şi gropile cu o încredere rară”. În articol se mai precizează că Duster „se simte şi mai bine pe şosea”.
Foto: dacia.ro
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro