Cuprins:
Dacia Spring, ofertă de neratat, în Spania
Dacia Spring, modelul electric de oraș al producătorului român, beneficiază de una dintre cele mai spectaculoase oferte de pe piața auto spaniolă.
„Este probabil cea mai agresivă ofertă”, scriu jurnaliștii auto spanioli.
Prin reactivarea Planului Moves III, care oferă subvenții generoase pentru achiziția de vehicule electrice, prețul de bază al acestei mașini scade cu aproape 10.000 de euro, ajungând la doar 8.557 de euro.
Prețul inițial pentru Dacia Spring 45 Expression este de 17.890 de euro, însă cumpărătorii care predau o mașină veche la casare pot beneficia de o reducere de 7.000 de euro prin programul guvernamental.
În plus, datorită parteneriatului dintre Iberdrola și Grupul Renault, este oferit un bonus suplimentar de 800 de euro prin Certificatul de Economie a Energiei (CAE).
Mai mult, Dacia aplică reduceri comerciale proprii și avansuri de plată prin Mobilize Financial Services.
„Trebuie să existe reduceri suplimentare care nu au fost specificate”, care contribuie la atingerea prețului final de 8.557 de euro, cel mai mic din segmentul auto electric din Europa.
Ce primești pentru acest preț
Dacia Spring vine cu o baterie de 26,8 kWh și o autonomie de până la 225 km, ideală pentru mediul urban.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_7c29434c1470755043af468dd225a763.jpg)
Performanțele mașinii de oraș nu impresionează, ajunge de la 0–100 km/h în 19,1 secunde, 45 CP, și atinge o viteză maximă de 125 km/h.
Modelul oferă dotări standard decente: lumini LED de zi, senzori de parcare, climatizare și un ecran digital de 7 inchi.
Motorul cu specificații superioare are o putere de 65 CP și ajunge de la 0–100 km/h în 13,7 secunde, dar menține aceeași viteză maximă. Autonomia este doar cu puțin mai mare, 228 km.
Ambele modele sunt compatibile cu încărcare rapidă de 30 kW, permițându-le să-și recupereze 20% până la 80% din capacitatea lor în 45 de minute.
Deși Dacia Spring domină segmentul low-cost, competiția se intensifică.
Principalul rival, Leapmotor T03, vine cu 95 CP și o autonomie mai mare (până la 395 km în oraș), dar și cu un preț ușor superior: 11.900 euro după aplicarea subvențiilor.
Vezi rezultate finale BEC la alegerile prezidențiale din 4 mai 2025!
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_cc7bdecf4b1aa6c43ef342a2d4ed061f.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_7f13d3044b6bd1c3eca5559b4b149690.webp)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_5184fe3ecda2f56c9305b5b1bd74d6e5.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/276_50f1d0f9fa64621295546c184b635ae1.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_57c951d1cfe30a8ee39f7536e7e86b37.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/15_840a38e855c6417859029f61f0e45329.webp)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_66f4ab018c21a7b8e07ffac89bd1567b.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_d9e5e04612140d9b45c30b7aaab05469.jpg)