Dacia va începe în doi-trei ani electrificarea gamei, a declarat Philippe Buros, președintele regiunii Europa la Renault.
Potrivit acestuia, clienții Dacia vor lucruri cu totul
diferite față de cei ai Renault și diferența dintre cele două mărci trebuie
neapărat menținută.
Buros a explicat că marca Dacia trece printr-o perioadă de tranziție fiindcă trebuie să vină și cu modele noi, să investească pentru reducerea emisiilor de CO2 și să înceapă și lansarea de hibride și electrice, fiindcă va exista cerere.
Totul trebuie să se întâmple însă în așa fel încât mașinile Dacia să nu devină mult prea scumpe, fiindcă vânzările ar scădea.
Întrebat dacă Dacia va avea propria versiune a mașinii
electrice Renault Zoe, Buros a răspuns că poate acest lucru se va întâmpla, dar
va trebui să fie aceeași diferență de preț ca între Sandero și Clio în prezent.
Clienții Dacia sunt mai puțin interesați de noutăți decât cei ai Renault. Sunt pragmatici și vor o mașină care să-i poarte pe ei și familiile lor în siguranță, dar nu sunt preocupați atât de mult de ce este la modă.
Philippe Buros:
Buros spune că în grupul Renault s-a găsit între modelele Dacia și cele Renault un echilibru între preț și ce dotări conțin mașinile, iar acest echilibru trebuie păstrat.
Ce diferențe sunt între clienții Dacia și cei Renault
”Dacă vom îmbogăți conținutul vom fi nevoiți să creștem prețurile. Dacă am face asta am ajunge să concurăm cu Renault”, spune șeful regiunii Europa. Tot ca parte a strategiei, rămâne ideea de a nu da discount, dar și de a nu crește prețurile decât în funcție de inflație.
Buros explică faptul că sunt diferiți clienții Dacia
din Europa față de cei ai Renault. Clientul Dacia, spune el, a avut în tinerețe
o mașină second-hand, dar după ce a cumpărat o Dacie nouă, următoarea mașină
este tot Dacia.
”Foarte rar un client Dacia trece la Renault. Trebuie să păstrăm separate aceste mărci pentru că clienții celor două mărci vor lucruri diferite”, a mai spus Buros.