Conform platformei SaaS pentru eCommerce MerchantPro, care a analizat datele provenite de la aproximativ o mie de magazine online din România, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut cu 12% în acest an, indicând o tendință a consumatorilor de a investi mai mult în produse de calitate.
În ziua „Black Friday” propriu-zisă, pe 8 noiembrie 2024, numărul tranzacțiilor a rămas constant, dar valoarea medie a coșului a urcat cu 24%, ceea ce sugerează o atenție mai mare acordată produselor premium.
Valoarea medie a coșului de cumpărături pe parcursul întregii săptămâni de „Black Friday” a fost de 64 de euro, față de 57 de euro în 2023. Pe 8 noiembrie, valoarea medie a coșului a atins 73 de euro, cu o creștere de 24% față de anul anterior.
Cea mai mare comandă înregistrată pe platforma MerchantPro a fost de 30.000 de euro, într-un magazin online B2B. MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care oferă soluții personalizate și servicii de suport pentru antreprenorii din domeniul eCommerce din România și Europa.
K476 • 13.11.2024, 19:54
Adevarul este ca tot anul preturile sunt pt fraieri si din cand in cand vedem si cam cu cat ne fraieresc. Sau aveti impresia ca la reduceri de 500 1000 de lei, vand in pierdere?