După accidentul de miercuri din zona Rahova şi după ce RATB a transmis că e vorba de o eroare umană, primarul Sorin Oprescu a cerut regiei de transport un plan de măsuri suplimentare privind instruirea şi verificarea personalului de bord.
De cealaltă parte, vatmanii din Capitală susţin că nu toate nenorocirile se întâmplă din vina lor şi că sunt multe probleme de infrastructură care ar trebui rezolvate înainte ca ei să fie găsiţi ţapi ispăşitori.
Majoritatea conducătorilor de pe tramvaie se tem să vorbească deschis. Orice cuvânt spus fără acordul conducerii RATB îi poate costa locul de muncă. În spatele aparatului de fotografiat, mulţi dintre ei ne-au mărturisit că mare parte din tramvaiele care circulă în Capitală sunt vechi, că în cabine au îndurat zilele acestea şi 50 de grade Celsius şi că ardeau butoanele de pe bord. La capătul liniei 1, de exemplu, nu există un depou unde oamenii să se spele, să mănânce, nu au decât cinci minute pauză, iar toaleta o împart cu boschetarii zonei.

RATB susţţine că un al treilea vatman ar fi vinovat de accidentul din Rahova

Referitor la accidentul de miercuri din zona Rahova, RATB susţine că de vină ar fi un al treilea vatman, care era în spatele tramvaiului 41 şi care se retrăgea la depoul Alexandria. Al treilea vatman n-ar fi păstrat distanţa de minimum 5 metri faţă de patina de acţionare a macazului electric, ceea ce a dus la deraierea tramvaiului de dinaintea sa. Pe de altă parte, o vină are şi conducătorul tramvaiului deraiat, spun reprezentanţii RATB, fiindcă nu a circulat cu atenţie sporită şi viteză redusă. Procurorii susţin că nu e vorba de o eroare umană şi continuă cercetările.

↑ În urma accidentului de miercuri,
tramvaiul 41 a fost rupt în două

 
 

Urmărește-ne pe Google News