Managementul Reputatiei Online
ORM se concentreaza pe gestionarea rezultatelor motoarelor de cautare in legatura cu anumite persoane, produse si servicii. In cadrul agentiei SEO Digital Metrics, aceasta implica monitorizarea reputatiei individuale sau a organizatiei pe Internet, si protejarea imaginii acestora prin afisarea unui feedback pozitiv. Pe parcursul monitorizarii rezultatelor cautarii pe motoarele de cautare, pot fi abordate continuturi negative sau potential daunatoare. Prin abordarea feedback-ului negativ al clientilor intr-un mod profesionist, puteti evita deteriorarea reputatiei dvs. online. O parte importanta a managementului reputatiei online include eliminarea feedback-ului negativ si evidentierea feedback-ului pozitiv.
Exemple de ORM:
- Imbunatatirea imaginii unor persoane publice, vedete, care in ultimul timp au beneficiat de articole negative
- Imbunatatirea imaginii unor profesionisti din diferite domenii de activitate, doctori, avocati, oameni de afaceri, care sunt afectati din punct de vedere profesional
- Gestionarea comentariilor negative si nefondate din mediul online
- Trimiterea de comunicate de presa online pentru a combate feedback-ul negativ
- Redactarea de materiale cu un continut original, menite sa arate publicului adevarata imagine a unor persoane, companii, produse etc.
Cum va puteti gestiona reputatia online?
Cea mai buna modalitate de a va mentine reputatia este aceea de a fi constienti de ceea ce spun oamenii despre dumneavoastra sau despre firma dumneavoastra. Faceti o cautare pe Google in legatura dupa numele sau compania si vedeti ce descoperiti. De asemenea, puteti sa configurati Google Alerts, astfel incat sa primiti notificari atunci cand utilizatorii de Internet va cauta. Monitorizati zilnic paginile personale de social media si comentariile primite. De asemenea, aruncati o privire asupra platformelor de socializare pe care nu aveti conturi, deoarece uneori oamenii se pot folosi de numele unor persoane publice; uneori chiar Facebook creeaza pagini temporare pentru companiile mentionate, care nu au pagini proprii.
Ignorarea feedbackului online
Cand ignorati feedback-ul pe care il primiti in mediul online, nu aveti control asupra modului in care oamenii va percep. Este foarte important sa fiti constienti de modul in care oamenii va percep pentru a-l utiliza in avantajul dvs. Nu este niciodata o idee buna sa stergeti feedback-ul negativ; aratati mai degraba publicului adevarata dvs. imagine. Pentru acest lucru va recomandam sa luati legatura cu Digital Metrics, agentie specializata in servicii ORM.