Timp de o saptamana, doi reporteri ai celebrului cotidian italian ‘Corriere della Sera’ au mers intr-un test drive cu Dacia Logan prin 4 tari. Au luat la rand Belarus, Rusia, Ucraina si au finalizat calatoria in Romania, dupa un maraton de 8.443 de kilometri. La despartire, ‘Corriere della Sera’ a titrat: ‘De Logan, numai de bine’, facandu-i insa in acelasi timp si cateva sugestii producatorului masinii.
‘Pentru prima data putem sa afirmam ca un cost scazut nu afecteaza calitatea masinii’, si-au inceput cei doi reporteri istorisirea despre un test drive cu Loganul MCV prin estul Europei. ‘Si-a demonstrat robustetea si fiabilitatea si nu a aratat nici un moment o scadere de randament’, au spus ei, continuand cu laudele despre consumul ‘bun’ pe care le-au avut cele doua exemplare de Logan cu care au calatorit. In plus, din cauza vremii, specialistii auto au putut sa testeze si calitatile masinii pe autostrazi umede sau pe drumuri nepietruite devenite capcane dupa ploi abundente. Cum era de asteptat, daca in Belarus, Rusia si Ucraina, cei doi reporteri au avut parte numai de strazi ‘ca la carte’, de cum au intrat in Romania au remarcat ca ‘Dacia e perfecta pentru drumuri mai… dificile, cu gropi care baltesc’. Totusi, calatoria s-a incheiat cu bine la Bucuresti, iar Logan a primit laude, spun specialistii, ‘meritate pe deplin pentru clasa ei’.
Specialistii cotidianului italian „Corriere della Sera” au realizat un test drive de 8.443 de km
Belarus: Cele doua Loganuri au facut primul popas la Minsk
Rusia: La Sankt Petersburg masinile s-au oprit in fata muzeului Hermitage
Ucraina:Orasul Kiev a fost admirat din mers
Romania:Cei doi italieni au remarcat imediat proasta calitate a drumurilor din Romania
Si totusi…”Scaunele sunt montate cam sus”
In raportul final, specialistii italieni i-au facut cateva sugestii producatorului Dacia: ‘Mi se pare ca scaunele anatomice sunt montate cam sus, ceea ce il face pe sofer sa stea intr-o pozitie nu prea comoda’. Ziaristii s-au mai plans ca grilajele montate pentru protectia stopurilor (nu toate au aceasta dotare) nu permit curatarea usoara a acestora in conditii meteo nefavorabile.
A testat o masina de 1.000.000 de euro
Andy Brunner, tatal lui Brad Brunner, pustiul roman in varsta de 11 ani, campion al Elvetiei la carting, a testat la inceputul acestei luni, pe un circuit din Franta, o bijuterie de Mercedes SLR McLaren 722 GT, in valoare de 1.000.000 de euro. Masina are o greutate de 1.390 de kilograme, putand atinge o viteza maxima de 315 km/h. Centurile de siguranta se prind in sase puncte, iar interiorul e dotat cu o ‘cusca de siguranta’. Autoturismul poate accelera de la 0 la 100 km/h in doar 3,3 secunde. Poseda cutie de viteze automata in 5 trepte, puterea motorului V8 de 5,5 litri fiind de 680 CP. Automobilul e cel mai scump Mercedes SLR construit vreodata.