”Este important să schimbăm politica de marketing a
Victorias Secret”, a anunțat Stuart Burgdoerfer, directorul financiar al L
Brands.

Defilarea transmisă la televizor încă din 1995, în
noiembrie sau decembrie, avea milioane de telespectatori în fiecare an.

Dacă am văzut un impact specific asupra vânzărilor imediat după defilare? Răspunsul la această întrebare este nu.

Stuart Burgdoerfer:

”Vom comunica cu clienţii noştri, însă nu va fi la fel
de important ca defilarea”, a completat Burgdoerfer.

Anunțul vine într-o perioadă dificilă pentru Victorias
Secret, care se confruntă cu o scădere a vânzărilor de la an la an.  

Pierderi de peste 250 milioane de dolari

Rezultatele financiare ale anului 2018 arătau o pierdere netă de 252 milioane de dolari după ce de-al treilea trimestru, comparativ cu o pierdere de 43 milioane dolari în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Anul trecut, defilarea a lăsat loc unei distribuţii
mai cosmopolite decât de obicei pentru un brand criticat cu regularitate pentru
lipsa diversităţii manechinelor sale.

Însă, la câteva zile după spectacol, directorul de
marketing, Ed Razek, a respins categoric posibilitatea integrării manechinelor
transgender şi a femeilor mai plinuţe în defilare.

În faţa controverselor apărute pe reţelele de socializare,
Razek a fost nevoit să prezinte scuze publice.

Urmărește-ne pe Google News