Numarul masinilor Camerei Deputatilor care au suferit „cosmetizari” din cauza accidentelor creste simtitor.
Aproape in fiecare luna cate un deputat intra cu Dacia SupeRNova in diverse obiecte care-i „stau” in cale, urmarile fiind distrugerile, chiar in proportie de 90%, a autoturismelor Parlamentului.
Pana in prezent, in nici jumatate de an, Camera Deputatilor a fost nevoita sa inlocuiasca doua autoturisme, atat de avariate incat costul reparatiilor ar fi depasit chiar pretul la care au fost achizitionate Daciile (Camera a beneficiat de o reducere substantiala, cumparand de la uzina masini „en-gros”). Daciile inlocuite au apartinut, culmea coincidentei, unor membri PRM – Nicolae Florescu (decedat in urma accidentului) si lui Nicu Cojocaru. Acesta din urma este, se pare, singurul, dintre toti deputatii implicati in accidente, care n-a fost vinovat pentru lovirea masinii, el fiind busit, in timp ce statea la semafor, de un TIR naravas. In urma cu doar cateva zile, Slavomir Gvosdenovici, deputat de la minoritati, s-a rasturnat, in Moravita, „indoind” toata masina. Nici el, nici ceilalti patru pasageri, cetateni sarbi pe care deputatul ii conducea la granita, n-au patit nimic, dar se pare ca e nevoie de schimbarea caroseriei. Neadaptarea vitezei la conditiile atmosferice, principalul motiv al producerii accidentelor „deputatesti”, a condus la schimbarea caroseriilor si in cazul autoturismelor lui Becsek Garda Dezideriu si Eugen Plesa. Deocamdata nu se stie in ce proportie e avariata masina lui Luca Stefanoiu, „tamponata” in urma cu circa doua saptamani. Dintre toate accidentele, cel mai „usor” este cel al lui Stefan Pascut care, in 10 septembrie, n-a putut, din cauza vitezei, sa evite un caine si l-a „luat” din plin, cu „pretul” radiatorului, barei si proiectorului.
Alti doi deputati au fost implicati si ei in evenimente rutiere grave, lovind, unul un copil si altul o batrana.

 
 

Urmărește-ne pe Google News