Pe fondul căutării informațiilor despre coronavirus, posturile de televiziune au crescut în audiență, cel mai mare plus înregistrându-l canalul RCS-RDS
Pe 17 februarie 2020, Digi 24 avea o audiență medie a zilei de 0,4% rating, pe publicul all urban. Ieri, același canal înregistra 1,3% rating pe același public.
Pe publicul comercial, în segmentul de vârstă 18-49, creșterea Digi 24 este și mai mare, o multiplicare cu 4! De la 0,3 acum o lună la 1,3 în ziua de ieri.
Și celelalte canale de știri și-au mărit audiența, Antena 3 și-a dublat-o pe publicul 18-49, ca și B1TV și Realitatea. România TV e aproape la aceeași audiență, comparând cele două zile.
Podiumul posturilor de știri ieri, 17 martie, a fost:
Antena 3 – 1,8%
România TV 1,6%
Digi 24 1,3%
Dacă ne referim la toate posturile, generalistele păstrează în continuare un avans mare, maximul zilelor fiind atins, în general, de către buletinul de știri al ProTV.