Acest trend este urmat de mai toate băncile mari ca efect al digitalizării sistemului bancar.
Federaţia pe care Constantin Paraschiv o conduce va demara din luna mai negocierea contractului colectiv la nivel de ramură, anunță Economica.net.
BCR are și ea o strategie de transformare a sucursalelor și de reconversie profesională pentru angajați. „La începutul anului trecut, am transformat încă 28 de unități din standard în unități cashless, iar în momentul de față avem undeva la 41 de astfel de unități. Transformarea unităților chasless presupune transferul tuturor operațiunilor care se făceau cu cash la ghișeul obișnuit, către zona de echipamente și în acest sens, practic colegii noștri din sucursale au mai mult timp să se ocupe de nevoia clientului”, a declarat Olimpia Frățică, șef Servicii Rețea Retail BCR, la Interviurile Libertatea Live.
Rețeaua BCR dispune de 41 de sucursale cashless, iar numărul acestora va crește până la 125 pe parcursul anului 2018. Totodată, BCR va deschide, în acest an, 7 sucursale noi de tip Centru de Dialog Financiar, iar alte 58 vor fi modernizate, în baza unei investiții totale de peste 50 de milioane de euro în următorii doi ani.
Liderul siondical mai spune că „Raiffeisen Bank a găsit, se pare, soluţii de transfer a angajaţilor în alte locaţii în aşa fel încât să nu fie nevoie de mari restructurări de personal. Dar zvonurile despre restructurări persistă la nivelul întregului sistem bancar”, a mai afirmat Paraschiv pentru Economica.net.
Anul trecut, un numar de 202 sucursale şi agenţii bancare au fost închise.
Citește și:
EXCLUSIV/ România a pierdut un credit de 465 milioane de euro pentru o magistrală de metrou dintr-un motiv absurd