Mare, dar foarte mare îţi mai e Grădina, Doamne! Şi incredibil de mulţi pot încăpea în ea, vin cu completarea firească inspectorii de la Protecţia Consumatorului, bombardaţi de reclamaţii care mai de care mai amuzante. Concret, nemulţumit că pastilele pentru potenţă, pe care a cheltuit “cam mult” din pensie, nu şi-au făcut efectul – “nici cu ocazia mai multor încercări”- , un braşovean de 72 de ani s-a dus glonţ la Protecţia Consumatorului, unde s-a plâns că a fost păcălit, şi şi-a cerut banii înapoi.
Altă plângere: dentistul nu-i restituie proteza
Nu-i însă singurul care are probleme serioase pe cap. O femeie, din acelaşi oraş, a depus o reclamaţie în care pretinde că maşina de spălat vase îi zgârie paharele. Ca să fie mai convingătoare, doamna susţine că a încercat “toate felurile de pastile şi lichide de spălat vase, dar paharele rămân zgâriate”. O pensionară din Blaj, de data aceasta, le-a cerut inspectorilor să investigheze “cauza morţii premature a unor cetăţeni din localitate, iar o altă doamnă, din Bacău, le-a cerut ajutorul inspectorilor după o operaţie de mărire a sânilor. Femeia s-a plâns că “sânul stâng este cu aproximativ 2-3 centimetri mai jos, iar cele două mameloane nu sunt orientate simetric”. Şi lista poate continua cu două clujence care au sunat şi s-au plâns şi ele comisarilor – una pentru că stomatologul nu i-a restituit proteza dentară veche şi îl bănuieşte că vrea s-o folosească pentru valorificare, iar cealaltă reclamă un sacou cu mâneci prea lungi, pe care nici un croitor nu doreşte să îl modifice.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro