Meciurile echipei Dinamo Bucuresti risca sa nu mai fie televizate, daca Consiliul National al Audiovizualului (CNA) ramane ferm pe pozitii si nu va modifica decizia conform careia nu e permisa reclama la alcool distilat pana la ora 22.00.
Dinamo si echipa nationala au, fiecare, semnate contracte de sponsorizare cu firma Prodal, care produce votca Stalinskaya. Cum CNA nu e de acord cu reclama indirecta la alcool (dinamovistii avand sigla imprimata pe tricou, dar si panouri rotative cu aceasta marca pe propriul stadion), exista riscul ca CNA sa ceara televiziunilor sa nu mai transmita meciurile in care joaca Dinamo.
In cazul nationalei, prin contract ar fi vorba despre prezenta unui singur banner pe stadion, la fiecare meci acasa, lucru cu care membrii CNA par sa fie de acord, fara ca televiziunile sa insiste asupra lui. Cum nici Dinamo, nici FRF nu vor sa revoce contractul cu Prodal (Dinamo primind 500.000 $ pe an, iar FRF 150.000) si nici CNA nu e dispusa sa faca pasul inapoi, trebuie gasita urgent o solutie. Ralu Filip, presedintele CNA, crede ca exista asemenea variante (fie din studio, prin mascarea reclamelor, fie prin interzicerea reclamei la alcool distilat). Presedintele lui Dinamo, Nicolae Badea, spune ca „nu trebuie sa facem indigestie la normele europene care prevad ca din 2007 sa renuntam la reclamele la alcool”. Nu sunt excluse variantele ca Dinamo sa joace meciurile televizate dupa 22.00 sau sa renunte la tricourile inscriptionate.