Disneyland Shanghai a fost primul parc Disney închis din cauza coronavirusului, încă din 24 ianuarie. În 15 martie, nu mai rămăsese deschis niciunul din cele 12 parcuri Disney din America, Europa și Asia.
În prima fază, biletele de intrare vor putea fi achiziționate doar online și vor fi puse de vineri în vânzare. La cozile pentru diverse atracții și la restaurante s-au luat măsuri pentru a fi respectată distanța socială.
Din 11 mai, vor funcționa majoritatea roller-coasterelor, magazinele și restaurantele, rămând închise zonele de activități interactive, locurile de joacă pentru copii și spectacolele ce aveau loc în interior. Personajele Disney vor primi oaspeții în mod diferit, ele urmând să apară în parc, dar fără să interacționeze cu copiii. Deocamdată, s-a renunțat și la posibilitatea de a face poze alături de aceste personaje.
În plus, oamenilor li se cere să poarte mască pe toată durata vizitei, cu excepția intervalului în care iau masa, și să fie înregistrați în sistemul Health QR Code.
„Doar celor care au codul VERDE li se va permite accesul în resort”, se menționează în comunicatul oficial al companiei. În China, la finalul carantinei, autoritățile au decis să prevină o nouă răspândire a virusului, controlând mișcarea oamenilor cu un program instalat pe telefoanele lor prin aplicațiile WeChat și AliPay, extrem de populare în această țară.
„După ce completează un scurt chestionar, programul le atribuie oamenilor un cod de sănătate colorat – verde, galben, roșu – în funcție de care pot să iasă din casă sau pot avea acces în diferite locuri”, conform Business Indider.
Doar cei cu codul VERDE nu au restricții de mișcare.