Pentru perioada menţionată se anulează toate programările efectuate la
la Registratură (depunere înscrisuri şi înregistrare cereri de chemare în judecată), Biroul de Informare şi Relaţii Publice şi Biroul Persoane Juridice.
„În această perioadă compartimentele în cauză continuă să primească şi să rezolve solicitările formulate de justiţiabili şi de reprezentanţii lor prin poştă electronică, fax sau telefonic, precum şi pentru persoanele pentru care aceste mijloace nu sunt disponibile, prin poştă, în formă scrisă. (…)
Pentru a veni în sprijinul justiţiabililor care nu au acces la mijloacele de comunicare electronică ori la serviciile poştale, se păstrează cutia poştală special destinată pentru depunerea corespondenţei/înscrisurilor de către justiţiabili, poziţionată la intrarea în instituţie, sub paza personalului din cadrul Inspectoratului Judeţean de Jandarmi Prahova.
Personalul din compartimentul Registratură va prelua înscrisurile depuse în cutia poştală la un interval de 60 de minute, între orele 8,00 şi 15,00. Cererile privind solicitarea de informaţii de interes public, conform Legii nr. 544/2001, vor fi formulate exclusiv prin e-mail, fax ori telefonic, datele de contact fiind disponibile pe portalul Judecătoriei Ploieşti”, arată sursa citată, potrivit Agerpres.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro