După ce camioanele acestora au rămas blocate de două ori în ultimele luni în Ohligser Hofschaft Keusenhof și au cauzat pagube majore, orașul Solingen schimbă semnalizările în fața intrărilor în Keusenhof.
Cu toate acestea, o soluție finală a problemei poate fi așteptată doar atunci când barierele vor face imposibilă intrarea camioanelor în satul care e, de fapt, curtea deschisă a unei ferme istorice.
Semnele rutiere puse recent la o anumită distanță față de mica fermă nu sunt, în cele din urmă, suficiente pentru a-i împiedica pe șoferii de camion să folosească traseul îngust ca scurtătură. Autoritățile au cu siguranță motive să creadă că șoferii nu sunt impresionați de o interdicție de circulație de nouă metri și vor fi cu greu descurajați de avertismentul, acum vizibil, pentru camioane de șase metri sau mai mult.
Camionagiii vor încerca din nou să treacă pe drumul îngust, până când, în cele din urmă, vor fi împiedicați să tranziteze de o barieră adevărată, montată cu mult înainte de intrarea în Keusenhof.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 3Chiar și un alt semn montat pe un pod, din direcția Wilzhaus, așa cum au solicitat rezidenții, este puțin probabil să ofere ajutor pe termen lung, scrie sursa citată. Ca urmare, responsabilii orașului iau în calcul soluția de a îngusta curba din fața podului și de a face astfel acolo un obstacol de netrecut pentru camioane.
Aceste probleme au fost semnalate după ce doi șoferi români de camion au urmat indicațiile aplicației de navigație și au rămas blocați în sat, după ce au avariat clădiri istorice. Ulimul dintre ei a rămas blocat pe drumul îngust pe 10 ianuarie în acest an, în jurul orei 23.00. Camionul lui era înmatriculat în Bacău.
Trecuseră exact patru săptămâni de când un alt șofer, de asemenea din România, trecuse deja de podul rutier Wilzhauser Weg, peste linia de cale ferată de la Solingen la Hilden, și l-a avariat, de asemenea, înainte să-și introducă semiremorca în curtea dintre clădiri, unde s-a oprit în cele din urmă.
În amândouă situațiile au fost avariate clădiri istorice din ferma sat, semne de circulație, iar scoaterea camioanelor a durat mai bine de 12 ore, fiind necesară descărcarea mărfii, 40 de tone în cel de-al doilea caz.
Întrucât șoferul din ianuarie a avariat inițial podul și a continuat să conducă, înainte de a se opri, bărbatul a fost acuzat, printre altele, de părăsirea locului unui accident.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
TZTZ • 13.03.2024, 08:34
Niciodata soferii nu sunt de vina, mai ales daca sunt romani. Sigur au fost persecutati ca sa aiba probleme... In acest caz cu siguranta de o aplicatie GPS a fost strainul cel rau...