„Trenul IR 1993 Mangalia – Bucureşti – Craiova a staţionat în zona Medgidia din cauza lipsei tensiunii în linia de contact, iar în staţia Perişoru mecanicul a declarat locomotiva defectă. O nouă locomotivă a fost trimisă din staţia Feteşti, preluând trenul în condiţii de siguranţă. Trenul a acumulat o întârziere de 140 de minute. În staţia Bucureşti Băneasa s-a defectat locomotiva. Trenul IR 1993 a plecat cu 192 de minute de întârziere, după ce mecanicul de locomotivă a remediat defecţiunea survenită”, precizează CFR Călători.
Libertatea a publicat mărturia unui pasager care a arătat cum zeci de persoane care se întorceau de la mare au rămas blocate la aproape 40 de grade Celsius, fără aer condiționat, în trenul care s-a defectat și a așteptat schimbarea locomotivei.
În staţia Bucureşti Nord, călătorii în tranzit au primit apă, spun reprezentanţii CFR Călători.
Cât privește cel de-al doilea tren, care efectua o cursă Regio de la București la Medgidia, CFR transmite că a fost sesizată o degajare de fum în stația Jegăila, iar pasagerii au fost evacuați.
„Mecanicul locomotivei a procedat conform instrucţiunilor în vigoare, prin apelarea Serviciului 112 şi evacuarea în siguranţă a călătorilor care au fost preluaţi de trenul IR 1686 Constanţa – Braşov”, transmite CFR Călători.
Compania mai precizează că doar pasagerii care au renunțat la călătorie vor primi înapoi contravaloarea pentru parcursul neefectat, potrivit regulamentul de transport pe calea ferată aflat în vigoare.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro