În același timp, locuitorii Capitalei pot fi îndrumaţi sau sfătuiţi în legătură cu infectarea cu virusului SARS-CoV-2.

Numărul unic este 021/9462 şi poate fi apelat în intervalul orar 8.00 – 22.00, de luni până duminică, anunţă DSP Bucureşti.

Estimarea iniţială arată că aproximativ 500 de apeluri urmează să fie primite în fiecare zi. Tocmai de aceea, programul a fost gândit pentru ca operatorii call center să poată gestiona problemele fiecărui apelant, având în vedere complexitatea cazurilor de infectare cu SARS-CoV-2, menţionează reprezentanţii DSP București.

Anunțul vine la câteva zile după ce, în cadrul unui experiment făcut la Digi24, un angajat al instituției a răspuns la telefon abia după 30 de minute.

Totodată, mai mulți locuitori ai Bucureștiului au reclamat că nu răspunde nimeni la telefon, fiind practic imposibil să primească îndrumare.

”Acest call center este un sprijin important pentru protecţia şi sănătatea bucureştenilor, dar, în acelaşi timp, reprezintă şi un ajutor în a preveni răspândirea pandemiei de coronavirus în Bucureşti. Încurajez orice persoană care are nevoie de informaţii sau care are nevoie de ajutor în contextul îmbolnăvirii cu COVID-19 să ne apeleze cu încredere”, a declarat Oana Nicolescu, directorul DSPMB.

 
 

Urmărește-ne pe Google News