Prin comparaţie, la polul opus se află Norvegia, unde 51% dintre angajaţi trebuie să fie prezenţi la birou. Acelaşi studiu arată că peste jumătate dintre angajaţii români (52%) consideră că investiţia în IT reprezintă o prioritate pentru creşterea performanţelor de business, iar 50% dintre ei consideră că o relaţie mai bună cu clienţii ar putea avea acelaşi rezultat.
Cercetarea a fost realizată în 16 ţări din Europa, printre care şi România, cu participarea a 5.555 de angajaţi din companii mici şi mijlocii. Conform aceluiaşi studiu, e-mail-ul e considerat cel mai bun instrument de comunicare, atât de către angajaţii din România (63%), cât şi de cei de la nivelul întregului continent (67%). A doua opţiune preferată de români o reprezintă întâlnirile (61%), în timp ce media europeană înclină spre convorbirile telefonice (53%).
Aşteptăm întrebări şi sugestii la adresa de e-mail tehnologie@libertatea.ro
Cum arată buletinul de vot pentru alegerile prezidențiale din 24 noiembrie!