“Membrii noştri sunt oameni cu venituri foarte mari, care nu au timp să se ocupe singuri de anumite «detalii» din viaţa lor şi care ştiu că, la orice oră din zi sau din noapte ne-ar suna, îi ajutăm. La un moment dat, un domn a cerut să-i ducem ţigări. Nimic surprinzător, doar că era în miezul nopţii, voia un anumit tip de trabucuri şi nu era din Capitală. A mai cerut o păpuşă Barbie şi medicamente contra gripei. În nici o oră le-a primit pe toate!”, adaugă Mirela, care nu poate să dezvăluie vreun nume al bogătaşilor care apelează aceste servicii, din cauza politicii de confidenţialitate a firmei la care lucrează.
«Un client a cerut ajutor pentru un pariu»
Clienţii Clubului Cal- lessentially pot cere orice: să meargă cineva să le facă piaţa, să le plătească facturile sau să le plimbe câinele. Nu lipsesc însă nici solicitările trăsnite!
“Un alt membru ne-a solicitat ajutorul după ce a făcut pariu pe o sumă consistentă cu nişte prieteni pe data de naştere a lui Ştefan cel Mare”, mai spune amuzată Mirela.
Abonamentul costă cel mult 1.500 €
Fiecare membru Callessentially are un card, respectiv un abonament pe un an la anumite servicii, iar preţul e cuprins între 300 şi 1.500 de euro. În funcţie de opţiunile alese, clienţii se pot bucura de gratuităţi, cum ar fi transport cu limuzina, diferite mici servicii (achitarea facturilor, cumpărături) sau cazare la hoteluri de lux din România.