Pentru a vă face o idee: ecranul telefoanelor smartphone este alcătuit din 3 componente: display-ul ce afişează, touchscreen-ul care sesizează atingerea şi apoi geamul din sticlă. De reţinut că la majoritatea telefoanelor atunci când este spart geamul de sticlă nu este necesară schimbarea ansamblului complet ci doar a componentei defecte, în acest caz făcându-se o economie substanţială de bani.
Reparaţiile efectuate în laboratorul nostru constă în înlăturarea sticlei sparte, curăţarea ecranului de adezivul vechi, aplicarea unui adeziv clar pe toată suprafaţa ecranului şi laminarea acestuia – lipirea lui de sticlă, uscarea într-un mediu controlat şi eliminarea, dacă este cazul, a bulelor de aer în autoclavă industrială.
Acesta este procesul de fabricaţie al ecranului la nivel industrial, proces pe care îl urmăm şi noi pentru obţinerea unui ecran similar cu un produs nou, atât ca specificaţii cât şi ca funcţionalitate. După schimbarea sticlei nu exista nici o diferenţă între ansamblul original şi cel recondiţionat în laborator.
Înlocuirea sticlei se face la multe service-uri sau chiar acasă. Pe Youtube există sute de filmuleţe prezentând lipirea unei sticle cu un adeziv pe margine, dar fără laminare. Lipsa laminării face ca lumina să aibă reflexie şi astfel ecranul să aibă o vizibilitate redusă, lipsă de contrast şi poate conduce la erori de funcţionare ale touchscreen-ului. De asemenea pot apărea pete de condens pe ecran, touchscreen-ul se poate bloca, poate pătrunde praf între display şi sticlă, apare riscul accidentării cu cioburi în cazul în care se sparge sticla, iar rezistenţă la impact va fi una extrem de scăzută. Acestea sunt doar câteva din anomaliile care apar din cauza nerespectării specificaţiilor de montaj stabilite de producători pentru ecranele LCD, IPS, AMOLED, SUPER AMOLED, Retina Display.
La inlocuiresticla.ro, înlocuirea se face în laborator specializat, de către personal calificat şi certificat, având peste 14 ani de experienţă în domeniu, astfel încât orice reparaţie are garanţie 6 luni. Înlocuim sticla la orice model de telefon indiferent de marcă sau dimensiune, inclusiv modelele ce au sticla curbată pe laterale: Samsung S6 edge, Samsung S6 edge +, Samsung S7 edge sau ultimele modele apărute de la Apple: Iphone 7, Iphone 7 plus.
Pentru a trimite telefonul în service procedura este simplă. Se completează formularul de la adresa: https://inlocuiresticla.ro/formular-trimitere-in-service/, noi sunăm curierul iar acesta vine acasă sau la locul de muncă al clientului şi îl ridică. Lucrăm cu Fan Courier. Dacă preferaţi alt serviciu de curierat, vă rugăm să specificaţi acest lucru în rubrica de observaţii din formularul de trimitere, iar noi ne ocupăm mai departe de preluarea pachetului. Imediat ce primim telefonul şi acesta este reparat, îl trimitem înapoi prin curierat.
Plata se face prin ramburs, iar la reparaţiile mai scumpe de 350 lei, transportul este gratuit. În mod normal toată operaţiunea ( inclusiv transportul) durează 3 zile.