„Cât priveşte partea de lucruri concrete, mă mândresc cu faptul că am făcut un brand care este extrem de apreciat afară, a fost un deschizător de drumuri, un brand eco. Crearea şi promovarea brandului au avut ca efect creşterea numărului de turişti”, a spus Udrea.
Aceasta a adăugat: „Specialiştii care au creat brandul nu s-au gândit la litoral şi au considerat că România nu este competitivă cu litoralul. Asta şi pentru ceea ce s-a întâmplat acolo timp de 20 de ani. Şi s-au gândit că România trebuie promovată prin altceva. Prin Carpaţi, prin munţi, prin natura neatinsă, prin staţiunile balneare, prin oraşele vechi pe care le avem sau prin promovarea Capitalei, prin turismul activ, avem un potenţial de turism activ foarte mare, prin turismul cultural, acestea sunt produsele turistice cu cele mai mari creşteri. Avem creşteri în staţiunile balneare, avem creşteri spre exemplu pe piaţa Rusia, ruşii vin în staţiunile balneare în România – o creştere cu peste 30%”.
Sursă: Medaifax
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro