Potrivit unui raport publicat de CNE, cei mai mulţi elevi, 68,3%, consideră că metodele de predare în spațiul virtual le sunt folositoare, în timp ce restul spun că nu le sunt folositoare sau aleg să nu răspundă.

Potrivit raportului citat, circa 36% dintre elevii chestionaţi, reprezentând peste o treime din respondenți, au afirmat faptul că în comunitatea școlară nu se realizează cursuri online.

Acest lucru „pune la îndoială perspectiva echității și a calității acestor noi mecanisme de realizare a educației – văzute doar drept măsuri de criză, acestea nu vor genera rezultate ale învățării în lipsa unei metodologii clare de aplicare și, cel mai important, în condițiile în care foarte mulți elevi nu au acces la Internet”, precizează autorii raportului.

Reprezentanţii CNE spun că Ministerul Educației are obligația de a garanta dreptul la învățătură pentru fiecare copil din România, iar această obligație implică „o serie de măsuri care trebuie implementate urgent”.

Cele mai predate materii online

● Limba și literatura română – 5654 (74,2 %)
● Matematică – 4729 (62,1 %)
● Limba și literatura modernă 1 – 3765 (49,4 %)
● Istorie – 3417 (44,9%)
● Geografie – 3149 (41,3%)
● Informatică – 3107 (40,8 %)
● Biologie -3052 (40,1 %)
● Fizică – 2926 (38,4 %)
● Chimie – 2748 (36,1 %)
● Limba și literatura modernă 2 – 2628 (34,5 %)
● Științe socio-umane – 1477 (19,4 %)
● Limba maternă – 752 (9,9 %)
● Limba latină – 654 (8,6 %)
● Materii de specialitate – 531 (7 %)
● Educație civică – 310 (4,1 %)
● Educație plastică – 246 (3,2 %)

 
 

Urmărește-ne pe Google News