Imediat după ce a preluat controlul Twitter, Elon Musk l-a concediat pe şeful Parag Agrawal şi pe alţi doi directori, directorul financiar Ned Segal şi directorul juridic Vijaya Gadde, potrivit unor surse anonime ale Washington Post.
Twitter nu a răspuns imediat unei solicitări din partea AFP, precizează Agerpres. Elon Musk a avut termen până vineri să finalizeze achiziţionarea reţelei de socializare, în caz contrar, un proces ar fi avut loc în noiembrie.
Operaţiunea a durat de la anunţarea, la sfârşitul lunii aprilie, a unei oferte de achiziţionare pentru suma de 44 de miliarde de dolari, acceptată de Twitter.
Înainte să fie anunțată finalizarea tranzacției, Elon Musk a făcut și declarații despre motivul pentru care a cumpărat Twitter. Miliardarul susține că a vrut să cumpere compania „deoarece este important pentru viitorul civilizației să existe o piață digitală comună, unde o gamă largă de credințe poate fi dezbătută într-un mod sănătos, fără a recurge la violență”.
De aceea am cumpărat Twitter. Nu am făcut-o pentru că ar fi ușor. Nu am făcut-o pentru a câștiga mai mulți bani. Am făcut-o pentru a încerca să ajut omenirea, pe care o iubesc.
Elon Musk:
Achiziție „cu cântec”
Musk a fost de acord în aprilie să cumpere Twitter pentru 44 de miliarde de dolari, dar, după câteva săptămâni, a spus că numărul de conturi false a fost mult mai mare decât estimarea Twitter de sub 5% dintre utilizatori și renunță.
Twitter a amenințat că-l dă în judecată. Drept pentru care, la începutul lunii octombrie, miliardarul a revenit cu oferta sa inițială.
CEO-ul Tesla i-a informat marți pe coinvestitorii care s-au angajat să ajute la finanțarea acordului de cumpărare a Twitter că intenționează să îl încheie vineri.
gavril91 • 28.10.2022, 10:51
Musk și-a exprimat anterior dezgustul față de publicitate și dependența Twitter de aceasta, sugerând să se pună mai mult accent pe alte modele de afaceri, cum ar fi abonamentele plătite, care nu vor permite marilor corporații să dicteze politica privind modul în care funcționează rețelele sociale. Dar joi, el a asigurat agenților de publicitate că dorește ca Twitter să fie „cea mai respectată platformă de publicitate din lume”.