Într-o serie de mesaje pe Twitter, miliardarul american a precizat că „dacă un logo X suficient de bun este postat în această seară, vom face ca (acesta) să intre în funcțiune în întreaga lume mâine”.
Musk a postat o imagine cu un „X” care pâlpâie, iar mai târziu, în cadrul unei discuții audio Twitter Spaces, a răspuns afirmativ când a fost întrebat dacă logoul Twitter se va schimba, adăugând că acest lucru „ar fi trebuit să fie făcut cu mult timp în urmă”.
Pe siteul Twitter se precizează că logoul este „activul nostru cel mai ușor de recunoscut. De aceea îl protejăm atât de mult”.
Elon Musk a cumpărat Twitter în octombrie 2022, iar de atunci compania și-a schimbat denumirea comercială în X Corp, reflectând viziunea miliardarului de a crea o „super-aplicație” precum WeChat din China.
Totodată, în ultimele luni compania a trecut și printr-o reducere drastică de personal și prin alte schimbări controversate de politică, ceea ce i-a afectat reputația, după cum au remarcat observatorii din domeniul tehnologiei.
La începutul lunii iulie, Musk a anunțat decizia de a limita numărul de tweet-uri pe care diverse conturi le pot citi într-o, măsură criticată pe scară largă de utilizatori și profesioniști în marketing.
De asemenea, Elon Musk a avertizat în repetate rânduri că Twitter ar putea fi în pericol de a intra în faliment. Recent, el a dezvăluit că platforma are încă un flux de numerar negativ din cauza unei scăderi de 50% a veniturilor din publicitate și a datoriilor mari.
Foto: Hepta