Compania a scris anunțat marți că își va relaxa politica privind publicitatea pentru „reclamele bazate pe cauze” din Statele Unite și își va alinia politica publicitară cu cea existentă pe televiziuni și alte instituții media.

Schimbările vor face ca regulile de pe Twitter să fie asemănătoare cu cele impuse de Meta pentru Facebook și Google Alphabet pentru YouTube. Pe cele două platforme sunt permise reclamele politice. O platformă care încă interzice reclamele politice este aplicația chineză TikTok.

„Credem că publicitatea bazată pe cauze poate ajuta conversația publică despre subiecte importante”, a scris compania pe propriul canal de Twitter.

„Reclamele bazate pe cauze” care vor fi permise pe Twitter includ reclame care educă sau sensibilizează cu privire la probleme precum înregistrarea alegătorilor, schimbările climatice sau programe guvernamentale precum recensământul, a declarat Ella Irwin, director în cadrul Twitter, pentru Reuters.

Twitter a interzis reclamele politice în octombrie 2019, după ce s-a confruntat cu critici pe scară largă pentru că a permis răspândirea dezinformării electorale. De asemenea, a restricționat reclamele legate de cauze sociale.

„Credem că mesajul politic ar trebui câștigat, nu cumpărat”, spunea, în 2019, Jack Dorsey, pe atunci director executiv al Twitter.

De când Musk a preluat Twitter la sfârșitul lunii octombrie, agenții de publicitate au ales să părăsească plarforma ca răspuns la concedierea a mii de angajați și ca urmare a relaxării unor măsuri care au permis, astfel, întoarcerea pe platforma a unor conturi suspendate, precum cel al fostului președinte american Donald Trump.

 
 

Urmărește-ne pe Google News