Compania îşi asumă greşeala şi va menţine preţurile cu care au fost comandate aceste produse.

„Ne-am confruntat în această dimineaţă cu o problemă de interconectare între serverele interne şi datacenter care a dus la desincronizarea mecanismelor de actualizare a site-ului, rezultatul cel mai grav fiind afectarea preţurilor de vânzare pentru 463 de produse. (…) Din respect pentru clienţi, celor care au comandat produse la preţuri mai mici decât oferta normală le vom livra produsele exact la preţul respectiv iar celor care au comandat la preţuri mai mari le vom actualiza comenzile la preţul de listă corect. Livrările se vor face în limita stocului disponibil şi în ordinea primirii comenzilor, după procedura normală. O primă estimare a „discounturilor” pe care eroarea tehnică le-a oferit clienţilor şi pe care noi le vom onora se ridică la o sumă de aproximativ 132.000 de RON. Deşi pentru cei care s-au trezit devreme azi, oferta a fost o afacere nesperată şi pentru noi o pierdere importantă, ne asumăm eroarea şi mergem înainte”, a notat Radu Apostolescu, directorul de marketing al eMag, pe blogul său.

Urmărește-ne pe Google News