0 (zero) este audiența obișnuită a emisiunii.
Iar dialogul dintre Lavinia Șandru și Ionuț Cristache, principalul realizator politic al TVR, a adus doar 1.000 de oameni în fața televizorului. Este un record negativ chiar și pentru această emisiune cu audiență minusculă!
Emisiunea Laviniei Șandru la TVR a atins tristul record negativ de audiență 0.00. Acesta a fost procentul măsurat prin mijloace specifice media pentru emisiune pentru care Lavinia Șandru primește de la buget 24.000 de euro într-un interval de trei luni. Emisiunea la care a obținut recordul negativ l-a avut ca invitat pe colegul ei, Ionuț Cristache, care primește și el un salariu de 25.000 de lei lunar, tot de la televiziunea publică.
Sâmbătă, la emisiunea la care invitat a fost Ionuț Cristache (realizatorul de la România 9), Lavinia Șandru a mai atins un record: ediția cu cel mai mic număr de telespectatori din segmentul comercial: 1.000 de telespectatori. În procente, 0,01.
Lavinia Șandru Prezintă pe TVR emisiunea ”Fața nevăzută a lumii”, pentru suma de 24.000 de euro. Emisiunea de sâmbătă, cu Ionuț Cristache, a ajuns pe locul 40 din 60 pe comercial, relatează paginademedia.ro. Pe publicul național și la orașe a fost pe locurile 24 – 25.
Difuzată sâmbăta, între orele 16.00 și 16.40, ”Fața nevăzută a lumii” a avut, până acum o audiență între 27.000 și 70.000 de telespectatori pe minut. În rating, înseamnă sub 1%. În cotă de piață, în jur de 1% (adică unul din 100 de români care aveau televizoarele deschise au ales TVR 1).
Cea mai urmărită ediție din emisiunea Lavineie șandru a fost cea de 1 Decembrie. cu premierul Viorica Dăncilă invitată. Emisiunea a avut 260.000 de români în fața televizoarelor.
URBAN. La orașe, media emisiunii s-a situat între 16.000 și 40.000 de telespectatori. Excepția, și aici, ediția cu Dăncilă: 90.000 media. Chiar și așa, nicio ediție nu a avut nici măcar 1% rating pe publicul urban.
COMERCIAL. Publicul între 18 și 49 de ani este aproape „nevăzut”. Ediții cu 1.000, 2.000, 3.000 de telespectatori, aproape în marja de eroare a studiului. „Vârful”: 17.000 de tineri la ediția cu Dăncilă.
Pe publicul comercial, este nevoie de încă un zero după virgulă, pentru a vedea audiența: 0,02 a fost ratingul la ediția din 8 decembrie.
CITEȘTE ȘI:
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro