Clienţii au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operaţiuni online, prin intermediul site-ului engie.ro şi al aplicaţiei engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store, arată un comunicat al companiei.

Clienţii care au nevoie de asistenţă pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro sau pot utiliza serviciul naţional de call-center, apelând numărul 021.9366.

Ce operațiuni pot fi făcute online

„Tipurile de operaţiuni pe care clienţii Engie le pot realiza online: vizualizarea detaliilor despre factură şi consum; plata online; transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite şi la numărul de telefon 0800.800.200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale); activarea facturii electronice; încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale şi servicii tehnice; schimbarea titularului de contract”, informează compania.

La nivelul Engie Romania, a fost constituit un comitet de coordonare cu autorităţile centrale şi locale.

„Acesta urmăreşte îndeaproape situaţia şi ia măsurile de prevenţie care se impun atât pentru angajaţi, cât şi pentru clienţi, asigurând în acelaşi timp continuitatea serviciului de furnizare a gazelor naturale”, spun reprezentanţii companiei.

 
 

Urmărește-ne pe Google News