Pâmânântul umed, sfecla roşie şi aerul sărat de mare sunt esenţele care vor sta la baza realizării parfumului „By George!”.
Momentan, compania care a promovat şi realizat campania, a scos pe piaţă 30 de parfumuri care costă aproximativ 108 lire. Acestea au fost împărţite în diferite puncte turistice şi agentii de turism, cu scopul de a convinde prin mirosul său, călătorii să viziteze Anglia.
Cum era de aşteptat, iniţiativa coordonatorilor turismului din Anglia nu a fost agreată de toată lumea în aceste vremuri de criză, mulţi englezi plângându-se că banii de taxe şi impozite sunt cheltuiţi fără folos.
„Aceasta este o pierdere de bani ai contribuabililor. Multe firme din Anglia ale industriei turistice au reale probleme şi au nevoie de un real ajutor în atragerea de vizitatori şi pornirea unor noi afaceri. În ceea ce fac ei nu este nevoie de pierderea banilor contribuabililor prin efectuarea unor plăţi fără folos”, a declarat Mark Wallace reprezentantul Alianţei Plătitorilor de Taxe, pentru mirror.co.uk
Până în prezent, firma de parfumerie CPL Aromas a fost plătită cu 3250 de lire pentru a produce acest parfum şi cu alte 5250 de lire pentru a angaja o agentie de PR care să se ocupe cu promovarea acestuia.