Studiul a fost făcut la Universitatea din Baltimore, pe 200 de copii de patru ani, care au fost testaţi la matematică şi la limba engleză, fără a primi instruire anterioară.
Cercetarea a fost realizată pe 200 de copii de patru ani care au fost testati la matematica si limba engleza, fara sa fi primit vreun fel de instruire anterioară. Rezultatul: unii erau pur şi simplu mult mai buni decât alţii. „Spre deosebire de alte cercetări, acesta arată că legătura dintre simţul numerelor şi abilitatea la matematică e deja prezentă înainte de începerea educaţiei formale la matematică. Una din cele mai importante chestiuni e dacă putem antrena simţul numerelor la un copil pentru a îmbunătăţi viitoarele sale abilităţi la matematică”, a declarat coordonatoarea studiului, doctor Melissa Libertus.
Cu alte cuvinte, cercetarea arată că cei care au probleme cu matematica vor avea mereu.
La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!