În urma succesului înregistrat de prima ediție a campaniei Blending Spirits, organizatorii au decis continuarea, și în acest an, a experimentelor muzicale care combină artiști din două zone total diferite: populari și underground.

„ Veți vedea artiști foarte populari cum interpretează spectaculos melodii ale trupelor underground și invers, combinații care par greu de imaginat, dar care, odată puse în scenă, cuceresc”, a declarat Raluca Sava, Senior Brand Manager Diageo România.

Concert neconvențional la înălțime

Conceptul creativ al campaniei este alăturarea surprinzătoare și, la o primă vedere neverosimilă, a două personaje, contexte și situații, pentru a da naștere unor blenduri neprevăzute și, deci, unor rezultate de succes, dar greu de imaginat.
Este prima campanie în cadrul căreia consumatorii au fost trimiși, în urma unui concurs, cu un avion exclusiv la Festivalul Electric Castle, ediția 2016, organizat la Cluj. În timpul zborului, artiștii Vița de Vie și Delia au susținut un concert live.

 
 

Urmărește-ne pe Google News