Ce spun doi experți despre accidentul cu zeci de turiști de la Pasajul Unirii: Posibil ca șoferul să fi mers cu o aplicație GPS și să nu fi respectat limita de înălțime
Bună ziua, CE gabarit de înălțime aveau cam TOATE tipurile de auto în 1987 (anul construcției acestui pasaj)? Dacă dorim ceva SIGUR, experții ar fi trebuit să știe și să ADÂNCEASCĂ măcar cu 50 cm carosabilul, ca să corespundă cât de cât cu noile tipuri de autocare/TIR-uri, că industria auto NU STĂ PE LOC cum cred ”specialiștii în drumuri”, în urmă cu 70-40 de ani se măsura cu compas, riglă și multe socoți, azi calculatorul îți DĂ în funcție de ce date introduci (dacă ȘTII să faci asta, nu se vede..). Păcat de accidentele frecvente care se întâmplă, dar SPECIALIȘTII ar trebui ”reciclați”, EI sunt PRINCIPALA CAUZĂ a evenimentelor de genul, dar, ca la noi, MEREU șoferul e de vină!!!
Limitatorul de înălțime NU trebuia să se prăbușească peste autocar. Aici limitatorul era prins în patru șuruburi. Nu se întâmplă așa ceva decât într-o țară în care lucrările publice se atribuie contra șpagă.
La intrarea în tunel,prin lumea asta ,sunt senzori de înălțime, cu sau fără bariere și dacă se depășește înălțimea ori ești avertizat pe un ecran mare ori se închide bariera, la noi a pus ditamai bucata de otel care poate strivi și un tanc!
Și dece mă rog aceste limitatoare ceaușiste ?
Cei care le-au aprobat ar trebui întrebați CE LOGICĂ a stat la baza lor ?
Poate pentru ca oamenii să fie conștienți că sunt controlați ?
wolfmann • 24.12.2022, 14:30
Bună ziua, CE gabarit de înălțime aveau cam TOATE tipurile de auto în 1987 (anul construcției acestui pasaj)? Dacă dorim ceva SIGUR, experții ar fi trebuit să știe și să ADÂNCEASCĂ măcar cu 50 cm carosabilul, ca să corespundă cât de cât cu noile tipuri de autocare/TIR-uri, că industria auto NU STĂ PE LOC cum cred ”specialiștii în drumuri”, în urmă cu 70-40 de ani se măsura cu compas, riglă și multe socoți, azi calculatorul îți DĂ în funcție de ce date introduci (dacă ȘTII să faci asta, nu se vede..). Păcat de accidentele frecvente care se întâmplă, dar SPECIALIȘTII ar trebui ”reciclați”, EI sunt PRINCIPALA CAUZĂ a evenimentelor de genul, dar, ca la noi, MEREU șoferul e de vină!!!
GoguDemagogu • 24.12.2022, 08:26
Limitatorul de înălțime NU trebuia să se prăbușească peste autocar. Aici limitatorul era prins în patru șuruburi. Nu se întâmplă așa ceva decât într-o țară în care lucrările publice se atribuie contra șpagă.
bozo76 • 24.12.2022, 05:59
Ce e diferit intre situatia de dinainte de reparatia pasajului si cea de acum?!
Danko • 24.12.2022, 03:58
La intrarea în tunel,prin lumea asta ,sunt senzori de înălțime, cu sau fără bariere și dacă se depășește înălțimea ori ești avertizat pe un ecran mare ori se închide bariera, la noi a pus ditamai bucata de otel care poate strivi și un tanc!
Carpath • 24.12.2022, 03:42
Tot ce stiu acesti indivizi este sa puna limitatoare.Astfel s-a ajuns ca drumuri de 150 km care in alte tari sunt de 1.5 ore aici sa fie de 4 ore.
Liber. • 23.12.2022, 21:50
N-o fi de bun simt sa fie instalat un limitator flexibil, cu lanturi, sa iti scoata ochii din aplicatie inainte sa lovesti pasajul?!
ivryernest • 23.12.2022, 16:30
Și dece mă rog aceste limitatoare ceaușiste ? Cei care le-au aprobat ar trebui întrebați CE LOGICĂ a stat la baza lor ? Poate pentru ca oamenii să fie conștienți că sunt controlați ?
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.