Cere confirmare de primire
Specialiştii Centrului European al Consumatorilor din România te sfătuiesc să returnezi produsul utilizând un serviciu de trimitere cu confirmare de primire.
Atenţie, vânzătorul este îndreptăţit să îţi aplice o penalitate numai dacă valoarea produsului este diminuată (dacă l-ai deteriorat, de exemplu). Şi trebuie să îţi trimită banii în maximum şapte zile. Însă taxele poştale de returnare le vei suporta tu.
Atenţie la clauzele abuzive!
Vânzătorul a introdus în contract clauze abuzive, de genul “Cumpărătorul are obligaţia de a se asigura, la recepţionarea produsului, de absenţa oricărei probleme”, “Cumpărătorul trebuie să contacteze vânzătorul în două zile de la livrare, pentru a-şi exprima nemulţumirea”? Sesizează Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (tel.: 021.9551)!
La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!