Facebook are un nou logo, care se deosebește semnificativ de însemnul albastru din anii 2000, devenit iconic. Rebranduirea celei mai mari rețele de socializare nu este însă un caz izolat. De-a lungul timpului, companii globale au efectuat schimbări radicale de logo, se arată pe businessinsider.com.
Iată un top al celor mai cunoscute branduri care și-au schimbat logo-ul.
Facebook a anunțat că își schimbă logo-ul pentru a distinge mai bine compania-mamă de aplicațiile sale secundare, Instagram și WhatsApp.
Caracterele albastre ale Facebook, create în 2005 și știute
în întreaga lume, au fost înlocuite de majuscule colorate ca un curcubeu.
În septembrie 2019, Yahoo! a dezvăluit noul său logo, inspirat din cel original, creat în 1995.
Actualul logo al IBM, realizat în 2013, este complet diferit de cel original, care datează din 1924.
Pepsi a urmat calea urmată de numeroase branduri- a eliminat treptat literele, până când logo-ul a rămas simbolul în sine al mărcii.
Despre logo-ul iconic al mărcii auto Volkswagen se spune deseori că a fost creat de însuși Adolf Hitler, cu o zvastică încorporată peste inițiala mărcii. Actualul logo datează din 2013.
Microsoft și-a schimbat logo-ul de fiecare dată când lansa un nou sistem de operare Windows. Una din primele versiuni datează din 1994.
Logo-ul producătorului german de mașini Audi este din 2013 și diferă radical de cel original, creat în 1909.
Apple a avut logo-ul original realizat de fondatorul Steve Jobs și îl prezenta pe Isaac Newton. Mărul devenit apoi iconic a apărut la scurt timp, pentru că imaginea inițială era prea greu de privit.
Primul logo al Nokia își are originile în trecutul industrial a companiei finlandeze, din secolul XIX. Literele albstre de acum au apărut prima dată în 1998.
Logo-ul de început al Kodak a fost unul foarte evoluat pentru vremurile sale. Schema sa colorată în roșu și halben apare în 1935, iar de atunci nu s-a mai schimbat semnificativ.