”Să urmăresti o emisiune nu trebuie să fie o activitate pasivă. Poate fi o ocazie să împărtaşeşti o experienţă şi să aduci la un loc oameni care au aceleaşi interese. De aceea, astăzi, lansăm tab-ul Watch pe Facebook, un loc în care să descoperiţi la ce show-uri se uită prietenii voştri şi să urmăriţi emisiunile şi producătorii vostri preferaţi şi să vă alăturaţi grupurilor de persoane cărora le plac aceleaşi emsiuni şi, în cele din urmă, să creaţi comunităţi. Sper ca Watch să găzduiască o arie largă de show-uri TV, de la la reality sau comedii, până la meciuri de sport. Unele vor fi realizate de profesionişti, iar altele de oameni obişnuiţi din comunitatea noastră. Vom face disponibil tab-ul Watch unui număr limitat de utilizatori din Statele Unite, dar planul este să îl lansăm către cât mai mulţi oameni, cât mai curand”, a scris Mark Zuckerberg, într-o postare pe Facbook.

Facebook intră pe piața de televiziune, în curând

Primul eveniment sprotiv anunat de Facbook, în lista de programe pe care ar urma să le difuzeze, se numără campionatul feminin de baschet american (Major League Baseball), câte un meci pe săptămână. Iar printre show-uri se numără: Kitchen Little, o emisiune despre copii care urmăresc cum sunt gătite anumite reţete şi îi învaţă ei pe bucătarii profesionişti să le gastească, o emisiunde realizată de Nas Daily împreună cu fanii din întreaga lume şi o emisiune realizată de Gabby Bernstein, un scriitor de renume, speaker motivaţional şi life coach care va răspunde în direct întrebărilor adresate de utilizatori, anunță sursa citată.


Cum arată Gina Pistol în costum de baie, fără pic de Photoshop. Fierbinte rău de tot la malul mării | FOTO


 

 
 

Urmărește-ne pe Google News