În comparație, răspândirea bullying-ului şi hărţuirii a fost pe Intagram, o altă aplicație mobilă deținută de compania condusă de Mark Zuckerberg, de 5-6 ori la 10.000 de vizualizări ale conţinutului, arată raportul trimestrial al Facebook referitor la moderarea conţinutului.

Facebook se află în centrul atenției după ce o fostă angajată a companiei, Frances Haugen, a divulgat documente interne care includ cercetări şi discuţii despre efectele Instagram asupra sănătăţii mintale a adolescenţilor şi dacă platformele Facebook provoacă diviziuni.

Haugen a susținut că documentele arată că Facebook a ales profitul în detrimentul siguranţei utilizatorilor.

Compania, urmărită de mult timp cu privire la gestionarea abuzurilor din serviciile sale, a contestat caracterizarea făcută de Haugen, arătând că documentele sunt folosite pentru a crea „o imagine falsă”.

Publicate pentru prima dată de Wall Street Journal, documentele au stimulat solicitările pentru ca Facebook să fie mai transparentă şi au ridicat semne de întrebare privind valorile companiei și modul în care aceasta gestionează abuzurile.

În raportul trimestrial referitor la moderarea conţinutului, Facebook a arătat că datele sale referitoare la bullying şi hărţuire au surprins doar cazuri în care compania nu a avut nevoie de informaţii suplimentare, cum ar fi un raport de la un utilizator, pentru a decide dacă conţinutul îi încalcă regulile.

Din cele 9,2 milioane de postări și mesaje pe care compania le-a eliminat de pe Facebook pentru încălcarea regulilor sale de bullying şi hărţuire, aproape 60% au fost găsite în mod proactiv.

 
 

Urmărește-ne pe Google News